Fredag.

2011-11-04 10:53:03 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Okej, jag borde verkligen ta tag i det här med bloggen. Det är ju trots allt rätt kul.
Framförallt borde jag börja fota mycket mer, känns inte som jag gjort det överhuvudtaget i år? :(
Orsaken är troligtvis av ren lathet.

Litegranna som jag inte uppdaterat om här då:

- Oväntad löneförhöjningen.
Härligt ju, som en förtidig julklapp liksom. Fick beskedet för typ två veckor sedan, och det
var skapligt välkommet med nåt trevligt då eftersom den veckan sög så inihelvete förövrigt.

- Ny tatuering den 7 december.
Målet nu är att hela armen ska vara klar till sommaren 2012, det borde gå.

- Jag har börjat röka igen. Hur sämst är man inte då om man slutade våren 2010?
MEN, jag har även hunnit sluta röka. Inte en cigg sen i söndags :)



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu