Allrummet.

2012-01-31 13:04:17 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är det klart! Taket är målat, väggarna är tapetserade och nya lister är ditsatta.
Jag är verkligen jättenöjd. Känns så fräscht, och som om man är nyinflyttad igen.

Anlitade som sagt en hantverkare som gjorde jobbet, eftersom det tar så lång tid att göra det själv och
det är bara jobbigt dessutom. Rummet blev klart på 2,5 dagar och för det fick jag betala bara 4400 kronor
efter ROT. Hur bra är inte det? Dock inte med matrialet inräknat men det var inte så farligt det heller :)

Tanken från början var en fondvägg bakom tv:n men det fick bli grått i hela rummet. Ska nog köpa
nån väggdekoration istället och sätta upp där :)


Kommentarer



Aaagneees! Sluta inte blogga, jag har läst dina inlägg sen du startade den! Tittar in varje dag och hoppas på ngt nytt :) fashineras av dina fina bilder och roligt skrivande :)

Hoppas att du mår bra ja!

2012-02-18 19:29:13

Super fin blogg! följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar såna här kommentarer!)

2012-02-28 15:52:18

Vad fint det blev :)

2012-02-29 17:56:11
Anonym

Hej agnes! Jag saknar dina uppdateringar massor. Skulle vara väldigt kul att se lite fler bilder på din lägenhet :) Köket också! Kram

2012-04-02 01:40:43

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu