Längsta dagen?

2012-01-16 07:13:32 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det kommer kännas som så, att den här dagen kommer bli lååång.
Anledning? Jo jag har en hantverkare här som har gjort om mitt vardagsrum.
Och idag ska det sista sättas på plats, bland annat en fototapet, sen är det klart! :)

Är hittills hur nöjd som helst, helt klart värt pengarna att låta nån annan göra jobbet
än att man själv gör det och det blir halvdant och tar veckor att få gjort.

Måste svänga förbi mor min och hämta min kamera så jag kan visa hur det blev sen såklart :)
Så länge får ni en "före" bild (har dock ingen bild på rummet med nya soffan, mattan och tv:n)



Före, fast med gamla soffan, tvn och mattan.

 


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu