Andra advent.

2008-12-07 17:30:10 / 7 kommentarer kommentera inlägget?..


Kort resumé av gårdagens permisson:
Först gick jag hem till Anna en sväng och umgicks med henne en stund.
Efter det begav jag mig hem till Karin, där hon och jag åt middag tillsammans.
Som förrätt åt jag lösgodis och hon chips, sedan serverades det ugnstekt pommes som huvudrätt.
Efter maten gick jag hem till mig och gjorde mig iordning, för att sedan gå hem till Robin, där det var party.
Runt 12-tiden gick vi ner till Morella där vi dansade loss ett par timmar.
Natten rundades av med fyllekäk på Åhmans, sen gick jag och Robin hem till honom igen, där jag sov över.

Kunde inte haft en bättre permission än den här som var i helgen och jag tror inte
heller jag kan må mycket bättre än vad jag gör just nu. Allting är och går bara så bra :)

Eller nu ljög jag lite, bättre kan jag må fysiskt än vad jag gör idag.
För idag är jag trött och bakfull, men det har nog gått över tills imorgon.

Kommentarer
Viktoria

Du kommer att bli frisk

2008-12-07 17:56:49

Det här låter riktigt bra! Du gör verkligen framsteg! :D

2008-12-07 18:55:02

Då var det inte bara jag som hade en bra helg, lite inblick i hur normalt och välmående ett liv kan vara.



kram

2008-12-07 20:13:16

Tack för i lördags, det var mycket trevligt. Du är bra go :)

2008-12-07 21:14:43
sara

del låter helt underbart!

känns det helt okej att äta godis nu?

vad skönt att du och Robin är kompisar! tror du att ni kan bli mer än kompisar igen när du känner att du mår bra och så?.. :)

älskar att läsa din blogg!

2008-12-07 22:30:16

Åh, jag börjar nästan gråta.



Jag ska också dit. Jag ska!



Du ger en hopp om framtiden!

2008-12-08 01:35:38
Agnes

Paris:

Ja, klart du med ska dit, men då måste du börja ta tag i att bli frisk nu. Det finns ingen som helst anledning att dra ut på det. Visst, det är skitjobbigt i början, men de är verkligen värt det sedan!

2008-12-08 08:19:51

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu