Annandag jul.

2008-12-26 21:23:36 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag var det dags att vända tillbaka till avdelningen efter en jättebra julpermission.

Tanken var väl egentligen att jag skulle stannat över natten där, och blivit vägd imorgonbitti,
men jag fick ett utbrott, bölade och kastade frukt omkring mig (ja, jag är lite pinsam), så personalen
ringde hem till min kontaktperson, som sa att jag fick gå hem efter lunchen och så ska jag komma
tillbaka på söndagkväll. Så jävla underbart! :D

Kommentarer

Frukt är bra :D



Vad har du fått för julklappar?

2008-12-26 21:50:41

Ibland måste man skrika för att göra sig hörd =)



God fortsättning! =)

2008-12-27 15:18:56

måste ha varit skönt att få kasta av sej lite :)

Kämpa på, tjejen

2008-12-27 17:52:27

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu