En månad kvar.

2008-12-10 08:39:11 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


Exakt en månad kvar idag tills mitt vårdintyg löper ut.
Då slipper jag äntligen att sova här, och kan vara hemma rätt så mycket.
Ska ju börja på dagvård då istället, troligtvis.

Förhoppningsvis behöver jag bara käka lunch här, och fixa all
annan mat där hemma. Som det känns nu så behöver jag ingen hjälp
med någon av måltiderna, men tror inte jag pallar med att stå och laga två stora måltider om dagen.

Det enda jag har planerat att göra för dagen är att ta en promenad nu på förmiddagen
och sedan kommer nog mamma hit på besök efter lunch.
Kanske blir det lite singel-pingis också.
Det är min nya sysselsättning, då ingen annan vill vara med och spela :P

Kommentarer

hejdu! måste bara säga att jag tycker att du är SJUKT JÄVLA DUKTIG! :D jag följer din blogg heeeela tiden, och dina framsteg - grymt!

jag undrar lite... för jag ska till en ätstörningsenhet imorgon(!!), och träffa en överläkare. min läkare, psykolog och psykiatriker säger att om de fick välja skulle de lägga in mig.. men jag vet inte hur det blir.



men jag undrar;

vart är du inlagd?

måste du äta vid en sån där dator som säger hur mkt du ska och har ätit?

är det många patienter där med samma problem?



tack på förhand... //dedde

2008-12-10 10:14:17

haha men är de inte läskigt att bo på psyk? Man kan inte riktigt lita på de andra patienternas impulser och tankar å så? :D



ha en finfin onsdag (de snöar stora fluffiga flingor i stockhom) :D

2008-12-10 10:42:54
Agnes

Dedde:

Jag är inlagd på en "vanlig" psykvårdsavdelning, så nej, det är inga andra med ätstörningar här. Inte vad jag märkt av iallafall.

Nej, jag äter bara normalt, efter ett visst matschema, vilket jag tror är det bästa, istället för massa annat krångel.



Emma:

Haha nä, det är inte ofta det är så pass tokiga människor här. Fast visst, man får passa sig ibland för vad man säger till dom.

Igår t.ex gjorde jag misstaget att säga till en annan patient med vårdintyg att det kan ta väldigt lång tid innan man blir utsläppt, och då blev han lite småarg faktiskt.



Här i västervik snöar det också förfullt :D

2008-12-10 15:32:32

Naw, liten =D hade jag varit där hade jag spelat pingis med dig =D

2008-12-11 07:17:32

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu