Fredag.

2008-12-12 11:19:12 / 9 kommentarer kommentera inlägget?..


Så, nu har vi lussat klart här på psyket.
Gick upp halv 6 imorse för att göra mig iordning och äta frukost.
Sedan gick jag och Thomas ner till dom andra som vi skulle gå lucia med,
och tränade lite innan vi begav oss till avdelningarna.

Vi började på 21:an (psykakuten), vidare upp mot 22:an (fängelseavdelningen), sedan
till 23:an där jag är inlagd och efter det gick vi till avdelningen högst upp, 24:an,
där man ligger om man har psykoser och liknade. Vi avslutade det hela med att
lussa för alla som jobbar inom psyk, som hade sin årliga julfrukost nere i samlingsalen.

Kul som tusan var det iallafall. Kanske man skulle jobba på att bli inlagd till nästa jul,
så man kan få göra om det här igen? ;) Nej nu skojade jag bara.

Kommentarer

du verkar ha de bra på psyk iallafall, man har hört många hemska berättelser från människor som varit där med dålig personal, dålig organisering och sånt.



hoppas du har en finemang-helg hörru ;)

2008-12-12 12:03:30

vad busigt :)

2008-12-12 13:32:02
C

Kan du inte lägga upp lite mer bilder? vore mycket trevligt.



och vem är denna thomas?;)bild?

2008-12-12 18:33:16



Vad härligt :)



Själv har jag legat o spytt upp allt som jag lyckades få i mig igår. KRÄKSJUKA INFLUENSA.



Fruktansvärt.



Urk. Då undrar man ju ovad som flugit i en de gånger man spytt med VILJA.



Hmm.



Sedan får jag ett brev på posten från Smittskyddsinsitutet där de ber mig ringa OM jag drabbas av influensa.



Ödets ironi ?



All min kärlek till dig,

Zelda.

2008-12-12 22:23:37
Anna

Hejsan! Har precis sträckläst hela dina blogg, du har verkligen talang för foto och text! Keep up the good work! Men en fråga; lösen till din bilddagbok? Skulle hemskt gärna vilja se mer av dina fina bilder!

Många styrke kramar / Anna

2008-12-13 01:10:54

agnes fina, jag ville bara säga att du är min största inspiration att bli frisk igen. du är så stark, du visar på att man verkligen kan lyckas. du är enastående.

kram

2008-12-13 01:16:43
E

Jag finns fortfarande här :) du slipper mig aldrig! hehe



god natt

/ E

2008-12-14 23:22:42

Agnes, funderar på att göra en likadan piercing som du har i "kinden" (eller vad man nu kallar det...) =P



Men när du tar ut den, har då ett märke där? Jag är livrädd för att få "ärr" i ansiktet. =/

2008-12-15 00:11:05
Agnes

E:

Så bra :D



Paris:

Jupp, det blir ett ärr om man tar ut den, och det syns rätt väl. Har haft flera piercingar i läppen och det syns vart dom har suttit.

2008-12-15 09:30:29

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu