God jul!

2008-12-24 09:50:55 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår började jag mitt julfirande med att gå hem till Anna, där hon och jag bytte julklappar med varandra.
Av henne fick jag en kakreceptbok, presentkort på McDonalds och en liten ask som det
låg en hundralapp i som hon varit skyllde mig sedan tidigare.

Senare på eftermiddagen gick jag hem till Mamma och Karin, där vi satte igång med
marsipangodisbaket. Jag åt så mycket marispan igår så jag vill nog aldrig mer äta det :P
Efter det så spelade vi bingolotto och klädde julgranen.

Vid elvatiden på kvällen gick jag hem till mig igen, slog in dom sista julklapparna
och sedan gick jag och la mig. Trött och svullen av allt godisätande, men va fan.
Jag hade det trevligare än vad jag haft på länge så det var det värt :)
Anorexin ska inte få stoppa mig från att ha en trevlig julafton det här året, så är det bara.



(Marsipan, doppat i smält choklad)




(Julgranen)


Kommentarer
Anonym

Du nya inställning till sjukdomen är jävligt cool. Liksom att de kunde skifta sådär, men de är fett bra :)



GOD JUL!

/Emma

2008-12-24 11:00:36

Go hjul! <3

2008-12-24 12:32:04

God jul! Bra jobbat idag tycker jag. Kram

2008-12-24 21:24:32

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu