Helgen.

2008-12-15 12:34:14 / 7 kommentarer kommentera inlägget?..


Fredag:
Gick hem till Robin det första jag gjorde när min permission började.
Vi gjorde mest ingenting egentligen, utan tittade lite på tv och sånt.
När Robin skulle på hockeyträning gick jag hem till mamma en sväng
för att sedan gå tillbaka till Robin, då jag och han skulle käka middag tillsammans.
Krocketter med kalvschnitzel blev det. Fy satan va gott det var och så mätt man blev :D
Efteråt tvingade vi i oss lite chips också. Det har jag inte ätit på över 9 månader, så där
fick sig anorexin en omgång. 1-0 till mig :)

Lördag:
Sov över hos Robin, gick till sjukhuset och åt lunch, gick tillbaka till Robin och sov lite till.
Senare på eftermiddag gick vi till Willys för att handla mat och groggvirke.
Fick bli lite mindre "lyxig" mat den här dagen, nämligen korv med bröd ;)
När vi hade ätit färdigt och jag hade gjort mig iordning gick vi på fest, och framåt natten
drog vi oss ner till Morella. Den här gången dansade jag knappt, för jag var så satans full
att jag inte orkade, så jag vinglade hem rätt så tidigt. Men kul kväll iaf!

Söndag:
Bakfull som ett jävla as. Usch.


Kommentarer

Låter ändå som en bra helg, bakfull är ju inte så kul att vara men man är ju oftast värd det! :P

2008-12-15 12:48:35
p

förlåt om jag är odiskret, men du och Robin är bara kompisar nu... eller? =)

2008-12-15 15:07:36
Piff

Agnes.



Jag har aldrig kommenterat förut, men jag behöver göra det nu - jag blir överväldigad av de framsteg du beskriver. Du är så duktig. Så jävla duktig. Även om du skulle få ett litet bakslag någon gång, så skulle det inte förändra den bild jag har av dig.



Du har gett dig fan på att vinna kriget. Det är så tydligt. Jag vill inte glorifiera dig för det skulle nog bara göra dig obekväm, men sanningen är att du är beundransvärd.



Det är påtagligt hur du gör verklighet av principen ”den bästa förberedelsen för morgondagen är att göra sitt bästa idag”.



Bara att ta sig igenom en baksmälla är en bedrift. ;0)

Kramar till dig

2008-12-15 15:41:14

Haha, tycker att det låter som en perfekt helg =D Precis som en helg SKA vara =)

2008-12-15 17:18:39
Agnes

P:

Nix, vi är tillsammans igen.

2008-12-15 17:31:10
nilla

har följt din blogg ett tag, och vet hur svårt det är att bli frisk från anorexi. har svårt att tro att du är "frisk fullt ut", även om det verkar som så nu? du skriver att du äter och unnar dig, men finns det ändå inte någon liten röst som varnar dig? allt låter too good to be true, och att allt gått väldigt fort..men jag hoppas att du blir friskare och friskare, även om det är en lång väg :) (om det nu behöver vara en lång väg? du blir ett levande bevis för om vägen till friskheten faktiskt kan bli kort)

2008-12-15 18:08:18

Nilla, kort? hon har ju hållt på i evigheter och hon är starkare för varje dag som går, oh det är så sjukt att hon orkat kämpa ALL DENNA TIDEN i would say. För det är verkligen lång tid, du har nog fått lite om bakfoten när du säger kort tid. Men jag hålller helt med dig annars, it's too good to be true. Agnes är too good to be true.

2008-12-15 19:19:28

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu