Hemma på perm.

2008-12-21 00:45:07 / 7 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår bakade jag och Anna pepparkakor från kl 16 till kl 20.
Man kan ju tro att det borde blivit en himla massa kakor gjorda under den tiden,
men icke då. Cirka 37 stycken bara, eftersom vi åt upp dom i samma takt som vi bakade dom typ ;)

Efter bakningen gick jag över till mamma, där även pappa var, och bjöd dom på pepparkakor.
Sedan gick jag hem till Robin, kollade på en film och sov över hos honom.

Idag har jag varit med lillasyster och shoppat julklappar och lite andra saker.
När vi kom hem efter flera timmars handlande så beställde vi hem pizza.
Jag åt en barnpizza med köttfärs och lök på. Gott som fan.
Tror nog inte jag ätit pizza på över ett år, så det var på tiden.

Efter maten gick jag hem till mig och julstädade, för att sedan
gå hem till mamma igen, där jag och lillasyster gjorde ett pepparkakshus.
Om ni vill se hur snyggt(?) det blev, så kan ni kolla i min bilddagbok ;)

Kommentarer
Anonym

DU ÄR SÅ BRA! :D

2008-12-21 09:57:22

Jag blir så glad utav att höra hur bra du mår nu! Det kanske inte alltid är på topp, men det märks så otroligt mycket i bloggen att du är mer positiv & lyckligare! Det är grymt kul att se! :)

2008-12-21 13:34:29

Så jäkla bra agnes!! :D :D



Btw, är inte du allergisk mot lök????

2008-12-21 18:08:25
Anonym

Shit. Duktig du är. Hur går de med tankarna? Finns de kvar spår av dem eller finns de där konstant bara att du totalignorerar dem?



/Emma

2008-12-21 18:36:00

måste säga det igen, du är sjukt duktig!!

2008-12-21 18:49:36
Agnes

Louise:

Nej inte allergisk men känlig mot det har jag varit men jag tror det berodde på laxeringsmedlet faktiskt. Var typ känslig mot allt som är lite kämpigt för magen när jag använde det, men när jag slutade så försvann allt det där.



Emma:

Tankarna finns men jag ger inte efter vad dom säger åt mig att göra, som jag gjorde innan. Dom går att leva med nu faktiskt.

Hur går det för dig nu?

2008-12-21 19:16:32

duktiga duktiga agnes!!!

Både peppisar å pizza! (trodde iof du va överkänslig mot lök...?) men så grym!!

9 dagar på kanarieöarna.. Pizza och glass var dag, ändå har jag knappt tittat åt det.. Fattar du hur långt du kommit!!?



Blev näsan lite sugen på nybakta, småvarma peppisar nu... ^^



Take care & keep going //Nikki



2008-12-22 14:43:21

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu