Inte pepp.

2008-12-28 20:38:10 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Tjugo minuter kvar, sedan ska jag ta linjebussen tillbaka till avdelningen.
Inte ett dugg jävla sugen på att komma dit igen. Jag behöver det inte ens längre?

Allting går så bra här hemma.
Är inte behov av att bli tvingad till att äta längre,
utan jag gör det frivilligt och jag får sällan ångest nuförtiden.
Så min "plats" på avdelningen är bara onödig.
Det finns säkert någon som har mer av behov att ligga där.

Och som grädden på moset är jag väldigt förkyld också.
Tycker faktiskt synd om mig själv idag :P

Förhoppningsvis så släpper dom hem mig igen imorgon, om vägningen
gått bra och om jag får tillfälle att prata med min läkare.

Kommentarer
Anonym



Agnes,



Din vändning har gått otroligt fort, nästan lite onaturligt fort.

Vad sgäer dina läkare om det ? Din familj ?

Är du/ de oroliga föråterfall, som ju är vanligt, speciellt om det "går så bra" som det verkar göra för dig ?



Ta inte detta fel, det är givetvis fantastiskt att du mår så bra som du gör, att kroppen verkar svara positivit på behandlingen.



Gott nytt år.

2008-12-29 01:23:28
Agnes

Anonym:

Japp, det har gått fortare än vad det brukar göra för andra med samma problem, men inte mig emot.

Har ju inte varit sjuk så jättelänge så det kanske beror på det, eller att jag verkligen fick känna på anorexins värsta sidor, som gör att jag aldrig mer vill tillbaka till det som hände då.



Tror ingen är orolig längre, i början var ju alla det, och trodde att jag bara kämpa för att få komma härifrån så jag kunde få komma hem och "börja om på nytt" men nu verkar alla förstå att det faktiskt inte är därför.

2008-12-29 08:21:28

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu