Lök.

2008-12-22 17:21:09 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


Det kanske är många som reagerade på att jag åt en pizza med lök på i helgen,
då jag skrivit tidigare att jag är överkänslig mot det.

Jag blev dålig av att äta det förut, men så testade jag för någon vecka sedan att äta det,
och ingenting hände, så sedan dess har jag fortsatt käka det.
Tror det var laxeringsmedlet som gjorde mig så känslig mot allt som är lite "kämpigt"
för magen. Ser ingen annan förklaring till det annars, eftersom jag inte haft problem med lök tidigare.

Så, nu vet ni ;)

Kommentarer

ööhh, om folk reagerar på motsatser ifråga om vad du äter/inte äter så är det nog snarare ett tecken på att de inte har något liv.



Blommaland önskar dig en god jul och en omgivning som inte är matfixerad!



kramenkramenkramen

2008-12-22 17:51:38
Emelie

Hej!

måste få fråga dig en sak angående socialen.

Hur gick det till för dig när du sökte bidrag till bostad? Fick du leta upp en lägenhet själv först, sen höra med dem?

Jag har funderat på att göra det nu. Har varit skit hemma i flera år nu, pappa hotar med att slå mig var varannan dag, han är alkis och mamma och pappa bråkar hela tiden. osv. Jag har iallafall goda själ till att gå dit. Min bror hotar med att ta livet av sig så illa är det to.m

Men är bara lite rädd för hur det kommer gå till. Hur lång tid och sånt.

Jag är ju 18 också så..

Tacksam för svar.



Kram

2008-12-22 19:05:16

Heej! :) Kollar in här och hoppas att du haft en bra dag! ;)

2008-12-22 19:10:30
Agnes

Emelie:

Ja, jag hittade en egen lägenhet först och sedan frågade jag om hyran på den var rimlig nog för socialen att betala.

Kommer faktiskt inte hur lång tid det tog att få ett svar från dom.

Hm, fast det är inte åldern som spelar roll om man får bidrag från socialen eller inte.

Det beror på vilken orsak man har, och oftast är det svårt att få det om man fortfarande går i skolan.

2008-12-22 21:36:46

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu