Lycklig som få.

2008-12-11 17:28:56 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Permission från fredag efter jag ätit klart min lunch, till söndag kl 11:30. Dock med en kort visit här på lördag,
då jag ska äta mitt lunchmål eftersom det blir lite jobbigt att laga mat två gånger på samma dag.

Nu behöver jag heller aldrig ha med mig någon från personalen när jag går ut,
utan jag får gå själv en halvtimme på förmiddagen, och en timme på eftermiddag.
Eller tvärtom om jag nu skulle vilja det :)

Kravet är endast att jag fortsätter gå upp i vikt.
Ju mer jag går upp, desto friare blir jag.

Kommentarer

Härligt! :)

2008-12-11 17:53:42
Mi

Har inte du tinnitus? många med ätstörningar kan få det. Jag har det och det är det värsta som hänt mig i hela mitt liv. DU kan komma ifrån din problam. Jag kommer aldrig ifrån mitt. Känns som jag är den enda med tinnitus.

2008-12-12 09:31:07
Agnes

Mi:

Nej det har jag inte, men innan jag började äta igen, alltså innan jag blev inlagd så hade jag problem med hörseln.Hade lock för ena örat förjämnan, vilket jag tror berodde på att jag inte åt, för jag får det bara då..

2008-12-12 11:08:14

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu