Måndag.

2008-12-22 08:32:11 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Så sjukt.

Dagens vägning visade att jag hade gått ner 0,3 kg sedan förra måndagen.
Jag som ätit så onyttigt den här helgen så det räcker och blir över.
Liksom i fredags åt jag hur mycket pepparkakor som helst, godis och sånt.
Lördagen var inte "bättre" den utan då käkade jag ju pizza och godis.
Och igår var jag hos farmor på vår traditionella adventsfika där jag käkade
så mycket kakor och bullar så man trodde att man skulle spy så illa man mådde efteråt.

Trots att jag inte hade ökat i vikt så kommer det troligtvis inte bli några förändringar
på vad jag får göra och inte göra. Det sa iallafall min kontaktperson imorse.
Det enda var väl att jag kanske borde gå lite lugnare och mindre när jag är ute.
För det är väl där kanske boven sitter i det hela. Att jag rört på mig för mycket.

När jag kom tillbaka till avdelningen igår efter en underbar permission så bröt jag ihop
senare på kvällen. Kände verkligen att jag inte står ut här längre, och att jag ville bara få komma
hem igen och sova där över natten. Först skulle dom ringa jourläkaren för att höra om det var
möjligt, men tiden tickade på och det blev sent, så jag tog istället min nattmedicin och gick och la mig.

Idag mår jag lite bättre, men jag vill fortfarande härifrån.
Det är inte meningen att jag ska vara här nu när allting går som på räls.
Miljön här är inte bra för mig då, med alla andra psykiskt sjuka, som inte göra något
annat än gnäller om allt mellan himmel och jord. Jag pallar inte med sånt längre.
Jag har fått nog.

Kommentarer
Anonym

vad konstigt :( men kroppen är, som du skrivit tidigare, märklig ibland. det räcker inte alltid ibland med ett par extra kalorier för att det ska märkas på vågen efter redan en vecka. det kommer nog ge resultat med tiden! men se det som positivt att du verkligen vill därifrån nu, det är början på friskhet :)

2008-12-22 14:08:27
Anonym

Din förbränning ökar när du börjar äta mer, därför går du ner ibörjan tills din kropp fattar att den skall få i sig näring.

2008-12-22 15:02:06
Agnes

Anonym 1 & 2:

Ni både har nog missat att jag faktiskt gått upp i vikt varje vecka sedan jag blev inlagd, förutom den här, och det lustiga är ju att jag fått i mig mer kalorier än nånsin typ den senaste veckan.

2008-12-22 17:16:31

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu