Måndag.

2008-12-29 08:38:01 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


0,3 kg upp sedan förra veckans vägning.
Bryr mig inte ett jävla dugg, utan är mer förvånad över att jag bara gått upp så lite,
iochmed att jag ätit som en häst nu under julhelgen.

Just nu är jag otroligt trött. Blev inte mycket sömn inatt,
eftersom det var en annan patient som kom in på mitt rum cirka kl 03:00.
Han är antagligen senil eller något, för han verkade inte förstå att han hade gått fel,
och även om jag sa till honom att han hade gått fel, så gick han inte ut förens någon
i personalen kom och hämtade honom. Hade svårt för att somna om efter det, och
några timmar senare vaknade jag igen av att det ringde på hjälpklockan hela tiden.

Snälla, ta mig hem igen, där man åtminstone kan få sova ostört.
Jag står faktiskt inte ut här längre, jag gör bara inte det.
Ge mig dagvård nu! Jag orkar inte vänta tills den 10 januari :(

Kommentarer

Vad jobbigt! :(



Vad väger du nu egentligen?

2008-12-29 09:22:57
Anonym



Hur mycket gick du ner på hur lång tid när det gick som fortast ?

2008-12-29 12:33:18
A

Kämpa på, 10e januari kommer att komma till dig!!

Kämpa, kämpa, kämpaaa!

2008-12-29 13:43:20
Anonym

Du får väl för fan lugna dig dumjävel, det är ju du som satt dig i denna situation

2008-12-31 13:09:53

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu