Måndag.

2008-12-08 08:29:39 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Ett futtigt jävla hekto hade jag gått upp tills idag, vilket betyder att jag kommer
vara hypernervös tills jag får prata med min läkare igen.
Måtte dom inte dra in på massa saker nu bara för det.

Rörde jag på mig för mycket förra veckan? Eller vad kan det bero på?
För lite mat har jag ju inte ätit iallafall. Åt ju precis som vanligt plus
onyttiga saker fyra dagar och en måltid mitt i natten liksom.

Jag äter faktiskt hellre mer än att dom drar in på mina promenader och sånt,
för att bara sitta här inne hela dagarna gör mig tokig.

Kommentarer

Kroppen är en märklig sak ;)

2008-12-08 10:17:25

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu