Onsdag.

2008-12-10 19:03:07 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har det varit som en lilla julafton för mig.

Mitt på dagen, när jag kom in på mitt rum såg jag att det låg
en liten papperspåse på min kudde. I den låg en fin liten chokladpralin.
Misstänker eller rättare sagt, vet, att det är min kontaktperson som lämnat den där :)
Hon brukar nämligen göra sådant lite då och då.

Inte nog med det. Linnea (och någon mer?) kom upp till avdelningen på eftermiddagen
och dom lämnade också en liten påse, som personalen sedan lämnade över till mig.
I den låg det massa clementiner och skumtomtar + ett julkort.
Inte helt fel det inte!

Och som gräddet på moset fick vi Janssons frestelse till middagen nu på kvällen.
En rätt så julig onsdag alltså.

Kommentarer
Linnea

Haha du har haft en tjuvstart på julen idag:P

Det var Linnea och jag som var uppe:)

2008-12-10 20:59:05

Hehe, det är ju verkligen småsakerna som gör ens dag =)

2008-12-11 07:18:16

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu