Onsdag.

2008-12-17 08:42:34 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag börjar jag nog packa ihop allt som jag har här på avdelningen.
Ska ta hem lite prylar för varje gång jag ska åka hem på permission.

Visst, det är inte förens den 10 januari nästa år som jag garanterat är helt hemkommen,
men när den dagen kommer, vill jag kunna springa härifrån med en gång, utan att behöva
tänka på allt skräp jag släpat hit.

Vad jag mer ska sysselsätta mig med idag vet jag inte riktigt, mer än att jag snart
ska vara med på morgongympan, och sedan ska jag gå ner på stan och posta några julkort.

Kommentarer

Jag blir så glad för att det går bättre för dig nu! Du verkar vara en mycket gladare tjej nu som har mer kämparglöd.

Keep up the good work!

2008-12-17 13:34:07
Anonym

Du gör typ mer grejer än vad jag brukar iallafall :P



// Emma

2008-12-17 13:45:18

Ohh....hälsa britt-marie från mig ;)

2008-12-17 16:05:54

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu