Permission igen.

2008-12-29 16:28:01 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Yes, yes, yes, yes!

Får ännu en permission från och med idag kl 17:00 fram tills nyårsafton.
Då ska jag komma tillbaka till avdelningen och väga mig, samt ha ett nytt samtal med
min läkare. Kravet är att jag måste upp i vikt tills dess, annars dras det mesta in.
Men det ska jag nog klara av. Bara att vräka i sig så mycket det bara går, eller hur? :D

Anledningen till kravet om viktuppgång är att jag tydligen inte gått upp tillräckligt på senaste tiden.
Läkaren visade mig en notering om hur min vikt sett ut den senaste tiden:

15/12 - 43,7 kilo
22/12 - 43,4 kilo
29/12 - 43,6 kilo

Tydligen inte bra enligt henne, då jag inte gått upp, snarare ner, dom senaste veckorna.
Får nog ta och börja ändra mina matvanor där hemma kanske,
för jag äter ärligt talat mer godis och sånt än mat nu när jag är hemma.
Så jag får egentligen nog i mig mer kalorier, men det räcker tydligen inte för att gå upp i vikt.

Nej, nu är det dags för sista måltiden här för idag.
Rökt kalkon med potatissallad är det som serveras.
Inte helt fel, det inte ;)

Kommentarer
Malin

Jag beundrar dig, du är sjukt duktig :D



Jag vet hur jävla jobbigt det är att vara inlagd.

Är nämligen inlagd i Jönköping.

Usch och fy, man vill bara bort från det.

2009-01-03 17:00:11

Hej! Svara gärna på min fråga i bloggen om vad du brukar göra när du har riktigt tråkigt för att inte dö av tristess? Och dela gärna med dig av dina konstiga vanor i inlägget under! :)

2009-01-03 17:03:51

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu