Permissionsplanering.

2008-12-16 17:38:23 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Som sagt, nytt samtal idag.
Får inte börja på dagvård riktigt än, tyvärr.
Däremot fick jag rätt mycket permission framöver, som ser ut så här:

Torsdag. Skippar lunchen här på sjukan, och äter på gymnasiet istället, med min lillasyster.
Sedan ska hon och jag ner på stan och köpa julklappar. Tillbaka hit lagom tills middagsmaten.

Fredag. Går hem efter jag ätit lunch.
Kommer tillbaka till avdelningen på söndagskvällen.

Tisdag. Julpermissionen börjar efter lunchen.
Ska tillbaka till lunchen på annandagen, alltså fredag.
Då ska jag ha ett möte med min kontaktperson om hur det gått under julhelgen.
Får kanske åka hem igen, samma dag.

Kommentarer
Anna K

På lördag tycker jag du ska planera in att komma hit på kvällen, då kommer Dicken också så är det väl tänkt att han ska bjuda på öl och cider och vi på mat eller något i den stilen.

2008-12-16 23:00:46

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu