Tisdag.

2008-12-09 11:10:50 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Någon styrketräning blev det inte av.
För tidigt, och för låg vikt innan jag får börja hålla på med det.

Var nyss på ett kort möte med min kontaktperson och läkare,
då vi skulle prata om min låga viktuppgång den här veckan.
Som jag skrev igår, inga förändringar hittills, men på torsdag ska dom
ta en extravikt på mig och om jag inte gått upp då, så drar dom in på min promenad.

Får väl ta mig en extra kanelbulle nere på arbetsterapin idag så kommer det
nog fixa till sig tills på torsdag ;)

Kommentarer
Da

Vad väger du nu då?



Jag vet av egen erfarenhet att sjukdomen inte sitter i vikten, men jag förundras och beundras över att dina tankar är så pass "klara"/"friska" som de är trots din låga vikt...



Du kämpar verkligen jättebra och jag avundas dig och din kämparglöd!

2008-12-09 11:23:09

Du är så jävla bra. Jag blir liksom berörd, utav att du kämpar så bra. Nästan så det kommer en tår (haha vilken pussy jag är) Men du är så stark, fortsätt. Du inspirerar mig.

2008-12-09 11:37:07

bra tankeställning ;)

2008-12-09 15:48:08

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu