Torsdag.

2008-12-11 09:50:04 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


Lite fräsigt att vi ska få gå lucia på avdelningen här under imorgon.
Det är en låst avdelning för dömda psykiskt sjuka människor, typ mördare och sånt :D

I eftermiddag ska jag ha samtal med läkaren och min kontaktperson.
Då ska vi bestämma hur min permission ska se ut i helgen, och jag ska
ta upp med dom att jag vill så snart som möjligt börja på dagvård här istället,
för jag känner verkligen nu att jag kan klara det mesta hemma, och för att jag
är sjukt less på att bara gå runt här dag in och dag ut utan att göra nånting typ.

Kommentarer

Jag tänker mig girl interrupted när jag läser din blogg. Har du sett filmen? Det utspelar ju sig på psyk och så finns de en arg och grinig anorektiker där, haha. (ook... inte för att just DU är de, men du fattar..)

2008-12-11 14:14:55
elin

ta det lugnt bara, små steg. med tanke på vad som hände sist :/



2008-12-11 17:30:49

Haha what?! :O har ni mördare och sånna riktigt psykiskt störda personer där du är med? alltså i samma byggnad och skit? shit! vad läskigt ändå ;s haha.. Men jag älskar din blogg och jag älskar din charm och styrka! Beundrar dig till tusen och you're simply the best. Ärligt, jag vet ingen starkare än dig. Keep it up girl och lycka till med allt!

2008-12-11 23:01:33
Agnes

Linda:

Ja, dom sitter på våningen under, men det är ju som ett fängelse, så det är ju lås, larm och grejer på dörrarna så dom inte kommer ut och galler på fönstrena.

2008-12-12 11:09:49

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu