Torsdag.

2008-12-04 12:59:54 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Äntligen så vaknade jag på rätt sida imorse.
Har inte mått något vidare den här veckan nämligen, men nu har det vänt igen :)

Igår var jag och klippte mig.
Inte mycket alls på längden, utan tunnade mest bara ut det, och
så klippte jag upp det lite också, så det blivit lite mer form och stil på det hela.

Och på förmiddagen idag så spelade jag pingis med Sivert och Thomas.
Det var faktiskt riktigt kul :D Har inte spelat det på flera år.

Nä nu ska jag ner på arbetsterapin och pyssla med något,
och sedan blir det samtal med min läkare och kontaktperson:)
Lägger nog upp en bild senare på min nya frilla.

Kommentarer

Det går ju upp och ner hela tiden, huvudsaken är att man inte ger upp =) skönt att det har vänt igen!



Och vad spännande med håret =)

2008-12-04 13:49:51

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu