Lördag.

2008-12-06 08:24:27 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår hade vi en kul kväll här på avdelningen.
Först kollade jag och Thomas på film, sedan spelade jag och några fler patienter
kort och käkade massvis med lösgodis och senare på kvällen kollade nästan
alla på avdelningen på Idol. Trevligt, trevligt :)

Nu är det bara några timmar kvar tills min permission börjar!
Så jävla härligt det ska bli att få komma hem i ett helt dygn och få
ta ansvar för allting själv.

Först ska jag vara hemma hos Karin ett tag tror jag, för hon och jag ska
käka middag tillsammans, sedan ska jag nog börja på mitt drickande :D
Fick inte tag i någon "riktig" alkohol, så jag får nöja mig med hemmabryggt vin istället.
Men det går nog ner det också, om man blandar ut det med läsk.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu